vendredi 29 avril 2016

Show Time!

Our quilt show is this week-end.  I will be very busy during those 2 days, taking care with other people that everything is going well.  2 long days enjoying time about our lovely hobby.  Here are my quilts for this show.  My first time with my guild.

L'exposition de courtepointes de notre guilde se tient en fin de semaine.  Je serai occupée ces deux jours à m'assurer, avec d'autres membres de la guilde,  que tout va bien pour l'exposition et à régler les petits pépins qui surviennent régulièrement.   2 jours à admirer toutes les belles pièces que les membres auront confectionnées ces 3 dernières années.  Voici mes 3 principales pièces que j'expose cette année,  la première fois à ma guilde.

Le rêve d'Alice,  Alice's dream.

2014 Mystery block, Courtepointe mystère 2014 à la guilde

Zodiacstars, 2012 BOM of Ursula Lenz bloc du mois
I'll be back with other news after the show.

Je vous reviendrai avec des détails après l'exposition.

À la prochaine!

Accroquilt

2 commentaires:

  1. All 3 quilts are beautiful.. but Alice's Dream is extremely special and amazing!
    Enjoy the show, congratulations on such wonderful finishes.

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. Hello! I won 2nd place with my Dear Jane and 3rd place with Alice's dream. Two ribbons for my first local quilt show. I'm very proud.

      Supprimer

Au plaisir de vous lire!